وکیل جرایم اقتصادی

چهارشنبه 24 شهريور 1400
10:22
a

معرفی بهترین وکیل جرایم اقتصادی

جرایم اقتصادی از جمله مسائلی است که باعث از بین رفتن امنیت اقتصادی و سیاسی و در پی آن امنیت روانی جامعه می شود. بنابراین قانونگذار تلاش کرده است که در مواد قانونی مختلف به آن بپردازد، و اشخاص می توانند به کمک وکیل جرایم اقتصادی پرونده هایی با موضوعات این چنینی را پیگیری نمایند.

انواع جرایم اقتصادی

دامنه جرایم اقتصادی بسیار گسترده است، و قانونگذار در مواد قانونی مختلف از انواع آن نام برده، و به توضیح آن پرداخته است، که می توان به کمک وکیل جرایم اقتصادی با هر کدام از این جرایم به طور مفصل آشنا شد. جرایم اقتصادی به جرایمی گفته می شود که افراد بدون استفاده از خشونت، و با روش های نرم به کسب منافع، سود، امتیازات شغلی و اموال غیر مجاز می پردازند. همانطور که گفته شد مصادیق جرایم اقتصادی فراوانی بالایی دارد، و از سوی دیگر کشف آن به سختی انجام می شود.
این جرایم معمولا با همکاری حلقه های بزرگ تر و وابسته به مراکز قدرتمند انجام می شود، و راه های گریز زیادی برای خود پیش بینی کرده اند، ضمن اینکه پیامد های آن در دراز مدت آشکار می شود، بنابراین می توان گفت جرایم اقتصادی پیچیدگی مخصوص به خود را دارد و نیاز است که با مشورت کارشناس حقوقی و وکیل مجرب آن را پیگیری نمود.
جرم مالی و اقتصادی می تواند دسته بندی های مختلفی داشته باشد، برخی از آن ها در سطح خرد تاثیرگذار است و برخی در سطح کلان نظم عمومی را بهم می زند، و شخص به عنوان مفسد فی الارض شناخته می شود و به اشد مجازات خواهد رسید.
این تدابیر قانونگذار و قرار دادن مجازات های سنگین جهت بازدارندگی از ارتکاب اعمال غیر قانونی است. اما متاسفانه درباره جرم اقتصادی سرنوشت بسیاری از جرایم نامعلوم مانده و راه های گریز بسیاری برای افراد وجود دارد، که بهتر است قانون گذار درباره آن چاره اندیشی کند، و با تشکیل کارگروه های اختصاصی تکلیف بسیاری از این اعمال خلاف قانون که در نظام پولی و مالی اخلال ایجاد کرده و ضرر های مالی برای افراد به وجود آورده را روشن کند.
جرایم اقتصادی می تواند رشا و ارتشا، اختلاس، ربا خواری، جعل، احتکار، فرار مالیاتی، پولشویی، تقلب گمرکی، قاچاق و… باشد که در زیر به برخی از آنها پرداخته می شود.

جعل انواع اسکناس داخلی و خارجی یا اسناد بانکی

یکی دیگر از جرایمی که ضربه سنگینی بر نظام اقتصادی وارد می کند جعل اسکناس و تورم زایی است. این رفتار مجرمانه نه تنها می تواند بر سیستم اقتصادی اثر مخرب بگذارد، بلکه عرصه سیاسی و امنیتی کشور را هم تحت شعاع خود قرار می دهد. بنابراین قانونگذار تلاش کرده است که با قرار دادن مجازات های متناسب از انجام آن جلوگیری به عمل آورد.
در ماده 526 قانون مجازات اسلامی قانونگذار توضیحات لازم را ارائه کرده و متهم می تواند با دریافت مشاوره از وکیل آنلاین زوایای مختلف پرونده خود را بهتر بشناسد، و لوایح محکم و مستدل خود را جهت رسیدگی به دادگاه تقدیم کند. وکیل جرایم اقتصادی با اطلاع دقیق از این نوع پرونده ها می کوشد دفاع عادلانه ای را ارائه نماید، و موکل خود را در رسیدن به دادرسی منصفانه یاری دهد.

وکیل جرایم اقتصادی کیست؟

وکیل جرایم اقتصادی با اشراف بر انواع مختلف جرایم اقتصادی تلاش می کند که در پرونده هایی که موضوع اصلی آن مال و چرخه اقتصادی است، به موشکافی بپردازد، و عنصر اصلی جرم را شناسایی کرده و برای موکل خود ابهام زدایی نماید. روشن کردن زوایای مختلف جرم می تواند در پیشبرد پرونده کمک شایانی کند، و مسیر دادرسی را آسان نماید.


[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله سایت عالمشاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]