وکیل کیفری

چهارشنبه 24 شهريور 1400
10:10
a

مشاوره رایگان وکیل کیفری

قبل از اینکه افراد به پیگیری مسائل کیفری خود بپردازند، لازم است که با بهترین وکیل کیفری مشورت نمایند. در برخی موارد با وجود شرایط خاص مشاوره رایگان وکیل کیفری در مراجع قانونی انجام خواهد شد. به این دلیل که همه افراد توانایی دسترسی به کارشناس حقوقی را ندارند، بنابراین تدابیری اندیشیده شده که بتوانند قبل از شروع پیگیری تا حدودی با مسیری که پیش روی آنهاست آشنا شوند.
تاسیس مراکز مشاوره حقوقی باعث شده دسترسی خدمات حقوقی بیشتر از هروقت دیگری میسر شود، و افراد در کمترین زمان بتوانند با وکیل مد نظر خود ارتباط برقرار کنند و مشاوره لازم را دریافت نمایند.
مشاوره با وکیل می تواند دانش حقوقی افراد را افزایش دهد، و حتی از وقوع بسیاری از جرایم کیفری جلوگیری نماید. وکیل با دانش و تخصص خود به روشنگری می پردازد و مانع از آن می شود، که حق و حقوق افراد تضییع گردد.
بسیاری از افراد هستند که از سر ناآگاهی نسبت موازین حقوقی خود را به دردسرهای زیادی می اندازند، و بعد از آنکه چالش های زیادی بر سر راه آنها قرار گرفت به کارشناس حقوقی مراجعه می کنند، درحالیکه اگر مراجعه به وکیل کیفری جزو اولویت های خود قرار دهند و در تعاملات روزمره خود به کارشناس حقوقی متخصص مراجعه کنند، می توانند از بسیاری از مشکلات حقوقی جلوگیری به عمل آورده، و مانع از این شوند که افراد سودجو با کلاهبرداری، فریب و بد طینتی به جرایم مختلف بپردازند.
ناآگاهی افراد و سهل انگاری آنها می تواند به ارتکاب جرایم دامنه زده و رفتارهای خلاف قانون را در جامعه گسترش دهد، و راه را برای افراد متخلف و قانون گریز همراه تر سازد.

وظایف وکیل کیفری

به طور معمول بعد ارتکاب جرم علیه اشخاص یا اموال آنها، باید به دادسرا مراجعه و شکایت کیفری خود را تقدیم نمایند. با ورود شکواییه به دادسرا تحقیقات مقدماتی انجام می شود. جمع آوری مدارک، تهیه استشهاد محلی، گفتگو با شاهدان از جمله مواردی است که در این مرحله انجام می شود. با تایید شدن جرم اتفاق افتاده به وسیله مدارک به دست آمده قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر می شود. و پس از آن پرونده جهت رسیدگی به دادگاه ارسال خواهد شد.


[ بازدید : 11 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله سایت عالمشاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]