وکیل آنلاین

سه شنبه 23 شهريور 1400
17:57
a

وکیل آنلاین رایگان

وکالت می تواند به صورت شفاهی یا کتبی منعقد شود، و شخص موکل با تعیین وکیل مد نظر خود مطالعه و ارائه لایحه حقوقی مستند را به وکیل بسپارد. تعیین وکیل آنلاین یکی از روش هایی است که امروزه رواج بیشتری پیدا کرده و افراد با مراجعه به سایت های حقوقی معتبر در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنند.

سایت های حقوقی با داشتن تنوع بسیار بالا در ارائه خدمات حقوقی می توانند وکلای دادگستری در تخصص های مختلف را به افراد معرفی کنند تا با توجه به نیاز خود مشاوره دریافت نماید.

قرارداد وکالت از نظر شکل انعقاد می تواند شفاهی، کتبی و رسمی باشد، و برای ارائه دادخواست به دادگاه نیاز است که افراد نماینده قانونی خود یعنی وکیل که دارای پرونده وکالت از قوه قضائیه باشد را معرفی نمایند.

الزام قوه قضائیه برای ورود کارشناس حقوقی به مراحل دادرسی یک پرونده به این خاطر است که سردرگمی افراد غیرحرفه ای در آماده سازی پرونده و لوایح آن موجب اتلاف وقت دادگاه و طرفین دعوا می شود. به همین خاطر توصیه می شود افراد قبل از اقامه دعوا با وکیل آنلاین مشاوره داشته باشند، و قرارداد وکالت را تنظیم نمایند.

وکیل آنلاین تلگرام

وجود فضای مجازی و برنامه ای مانند تلگرام موجب دسترسی آسان و سریع افراد به بهترین وکیل پایه یک دادگستری می شود. موسسات حقوقی راه های مختلفی را برای پاسخگویی به مراجعین خود َراحی کرده اند. از جمله آنکه افراد می توانند با مراجعه به آی دی سایت مورد نظر در فضای تلگرام در کمترین زمان با وکیل آنلاین ارتباط برقرار کنند و مشکل حقوقی خود را مطرح نمایند.

وکالت می تواند به صورت مطلق یا مقید باشد. در وکالت مطلق فرد اختیارات کامل را به وکیل می سپارند، اما همانطور که قانونگذار مشخص کرده این مطلق بودن تنها در زمینه مالی و اداری است، و در سایر امور مانند مسائل خانوادگی که باید خود شخص راسا اقدام کند، انتخاب وکیل امکان پذیر نیست.

در وکالت مقید موکل در وکالت نامه قید می کند که وکیل اجازه دخالت و پیگیری چه اموری را دارد، و در سایر مسائل نیاز به اجازه موکل می باشد، بنابراین موضوع وکالت معین و مشخص بوده و وکیل در همان رابطه عمل خواهد کرد.

قراردادهای وکالتی که توسط وکیل آنلاین طراحی می شود، به گونه ای است که بتوان پرونده را در مراحل دادرسی مختلف مانند دادگاه اولیه، دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی کشور آن را پیگیری نمود.

وکیل آنلاین واتساپ

در ماده 35 قانون اساسی داشتن وکیل را حق افراد دانسته و دستگاه قضایی را ملزم می کند، تدابیری در نظر بگیرد که همه افراد بتوانند از خدمات کارشناس حقوقی و دفاع از حقوق خود توسط وکیل استفاده نمایند.

از این رو در آیین دادرسی مدنی و کیفری ساختاری وجود دارد که افراد از داشتن وکیل مجردم نشوند. به طور مثال در آیین دادرسی مدنی وکیل معاضدتی پیش بینی شده است. در صورتی که شخص بتواند اعسار خود را در دادگاه به اثبات برساند، یکی از وکلای دادگستری برای دفاع از وی مشخص می شود.

وکیل تسخیری که در آیین دادرسی کیفری پیش بینی شده است، در صورتی است که شخص متهم از معرفی وکیل خود امتناع کند، یا توانایی تعیین وکیل را نداشته باشد. بنابراین می توان گفت با وجود ساختار وکیل تسخیری، حضور وکیل در رسیدگی پرونده های کیفری الزامی است. و این امر به خاطر حساسیت موضوعات کیفری می باشد، در پرونده های کیفری معمولا مجازات های سنگین وجود دارد که خسارات جبران ناپذیر روحی و جسمی و گاها مالی را به بار می آورد، بنابراین نیازاست که کارشناس حقوقی از افراد دفاع کند.

وکیل آنلاین واتساپ می تواند خدمت مناسبی باشد برای ارائه مشاوره به افراد و آگاهی بخشی به آنها در زمینه پرونده کیفری از جانب آنها یا علیه شان در دادگاه مطرح شده است.


[ بازدید : 3 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مجله سایت عالمشاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]